top of page

חשיבות פיתוח הדרכה במקום העבודה.

פיתוח הדרכה היא לא רק חשובה לכל חברה, היא חיונית. למרות שקיימות קטגוריות רבות של הכשרה כגון הכשרה ניהולית או הכשרה במכירות, עובדים עם מיומנויות ניהול פרויקטים הם נכס חשוב לכל ארגון.

אבל מה המשמעות של פיצוח הדרכה, לארגון שלך?

פיתוח הדרכה בעבודה

פיתוח הדרכה בעבודה מהווה הזדמנות מצוינת להרחיב את בסיס הידע של כל העובדים, אבל מעסיקים רבים באקלים הנוכחי מוצאים כי ההזדמניות הפיתוח יקרות. עובדים המשתתפים בסשנים של הכשרה גם כן מחמיצים מזמן עבודה אשר יכול לעכב את השלמת הפרוייקטים. אם זאת למראות החסרות הפוטנציאליים האלה, הפיתוח הדרכה מספק הן את הפרט והארגונים בכללותה עם ההטבות שהופכות את העלות וזמן ההשקעה לראויה. התשואה עבור ההשקעה מהכשרתם ופיתוחם של העובדים היא באמת ברורה מאליה. אז מה הם היתרונות? ביצועים משופרים של העובדים - עובד המקבל את ההכשרה הנדרשת הוא בעל יכולת יותר טובה לבצע את עבודתו. ההכשרה תיתן לעובד הבנה טובה יותר של האחריות שלו בעבודתו, ובתמורה תבנה את הביטחון העצמי של העובד. ביטחון זה יעצים את רמת הביצועים הכוללת של העובדים וזה יכול רק להבטיב לחברה. עובדים כשירים שנמצעים על גבי הסטנדרטים המשתנים של התעשיה עוזרים לחברה שלך להחזיק עמדה כמנהיג ומתחרה חזק בתוך התעשייה.

שיפור בשביעות רצון ומורל העובדים - ההשקעה בהכשרה שעושה החברה מראה לעובדים שהם מוערכים. ההכשרה יוצרת מקום עבודה תומך. עובדים עשויים לקבל גישה להכשרה שהם אחרת לא היו מכירים אותה או מחפשים בעצמם. עובדים שמרגישים מוערכים ומאתגרים באמצעות הזדמנויות הכשרה עשויים להרגיש יותר שביעות רצון כלפי משרתם. טיפול בחולשות - לרוב העובדים יהיו כמה חולשות במיומנויות במקום העבודה שלהם. תוכנית הכשרה מאפשרת לך לחזק את אותם מיומנויות שכל אחד מהעובדים צריך לשפר. תכנית פיתוח מביאה את כל העובדים לרמה גבוהה יותר, כך שכלום יהיו עם מיומניות וידע דומים. הדבר עוזר להפחית את כל החוליות החלשות בתוך החברה אשר מסתמכות בכבדות על אחרים כדי להשלים משימות עבודה בסיסיות. מתן הכשרה הנדרשת יוצרת סגל ידעני עם עובדים שיכולים להשתלט אחד על השני לפי הצורך, לעבוד על צוותים או לעבוד באופן עצמאי ללא עזרה מתמדת ופיקוח מאחרים. עיקביות - תוכנית פיתוח הדרכה חזק מבטיח שלעובדים יהיה ניסיון וידע עיקבי . העקביות הזו רלוונטית במיוחד למדיניות ונהלים הבסיסיים של החברה. כל העובדים צריכים להיות מודעים לציפיות ולנהלים בתוך החברה יעילות מוגברת בתהליכים מסתכמת ברווח פיננסי לחברה.

פרודוקטיביות מוגברת ו הצמדות לתקני איכות - פרודוקטיביות בדרך כלל מתגברת כאשר החברה מיישמת קורסי הכשרה. יעילות מוגברת בתהליכים תבטיח הצלחת פרויקטים אשר תשפר את מחזור החברה ואת השוק הפוטנציאלי. הגברת החדשנות באסטרטגיות ומוצרים חדשים - הכשרה מתמשכת והגברת המיומנויות של כח העבודה יכולה לעודד יצרתיות. רעיונות חדשים יכולים להיווצר כתוצאה ישירה של הכשרה ופיתוח. הפחתת תחולפת העובדים - הסגל ירגיש יותר מוערך כאשר משקיעים בו ולכן פחות סביר שישנה מעסיקים. פיתוח הדרכה נתפס כהטבה נוספת לחברה. עלויות הגיוס יורדות בשל שימור הסגל. משפר את המוניטין והפרופיל של החברה - להחזיק באסטרטגית הכשרה חזקה ומצליחה עוזר לפתח את מותג המעסיק שלך ולהפוך את החברה שלך לשיקול הראשוני עבור בוגרים או משני עבודה מנוסים. ההכשרה גם כן הופכת את החברה לאטרקטיבית יותר עבור מגויסים פוטנציאלים חדשים המחפשים לשפר את הכישורים שלהם ואת ההזדמניות הקושרות לכישורים החדשים האלה. הכשרה מכל סוג שהוא יכולה להיות רלוונטית לעבודה או לאחריות הפרט ויכולה להיות מועברת בכל שיטה מתאימה לדוגמה, היא יכולה לכלול:

• הכשרה תוך כדי עבודה.

• תוכנית חונכות.

• הכשרה תוך ביתית.

• מחקר אישי.

או הכשרה אינדיבידואלית למידה מעורבת הופכת ליותר ויותר פופולרית וכחברה ראינו עליה ברורה בשיטה זו של הכשרה במהלך השנה האחרונה. למידה מעורבת היא שילוב יעיל של למידה אונליין ולמידה בכיתה. לקוחות רבים של 20|20 מעדיפים שהסגל שלהם ילמד באתר העבודה מאשר שישתתפו בתוכנית הכשרה מחוץ לאתר - במיוחד בתעשיות כמו דלק וגז שבהם לעיתים קרובות מאוד זה לא מעשי להשתתף בקורסים מחוץ לאתר. תוכניות למידה באתר כמו שיטת הלמידה המעורבת, מאפשרת ל 20|20 להכשיר יותר אנשים העובדים על פי טביעת רגל בינלאומית גדולה יותר מאשר בבריטניה. זה עושה את זה ליותר חסכוני ומאפשר תהליך יותר עקבי. חשיבות הכשרת העובדים - הן חדשים ומנוסים - לא ניתנת להדגשה.

המאמר פיתוח הדרכה בעבודה פורסם ראשון בהיי טיץ'


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page