top of page

פיתוח לומדות

חינוך הוא דבר חשוב ביותר בחייהם של ילדנו, למעשה ללא חינוך הילדים שלנו לא יהיו מוכנים לחיים הבוגרים וספק רב אם ידעו כיצד להתנהג, לעבוד או ליצור יחסים עם חברים חדשים. חינוך הוא משימה משותפת של ההורים ושל בית הספר ושני הגורמים הללו צריכים לעבוד בשיתוף פעולה בכדי להגיע לתוצאות. כיום אופן החינוך של הילדים שונה מאוד ממה שהיה רק לפני עשרים ועשר שנים וזאת עקב העובדה כי הטכנולוגיה נכנסה לחיינו. כיום הילדים לא זזים בלי הסמארטפון שלהם ובמקום לזכור ולשנן חומר הם פשוט נכנסים לגוגל ומסתכלים על מה שמעניין אותם. כחלק מכך אנחנו חייבים להתאים את עולם החינוך לילדים ולעשות הכול בכדי לעניין אותם ולאתגר אותם. אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות פיתוח לומדות. לומדות הן כל אינטראקטיבי רב עוצמה היכול לשרת חינוך הילדים בצורה נפלאה וכדאי לנו לנצל אותו לטובתנו.

אך בכדי שלומדה תהיה אפקטיבית ולא תשעמם את הילדים לאחר מספר דקות אנחנו חייבים להבטיח כי היא גם תהיה מעניינת גם תהיה מעוצבת ברמה גבוהה והכי חשוב תהיה מקורית. עליכם להבין כי לומדה שאינה מקורית היא לומדה בעייתית ביותר שלא תעניין את הילדים שלכם ולא תיצור את האימפקט הרצוי. על מפתחי הלומדה להיות יצירתיים, חכמים, ומומחים בתחומם וזאת בכדי להבטיח כי הלומדה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש. רק כך תבטיחו כי הלומדה תחנך את הילדים ותיצור אצלם רצון להמשיך ולהשתמש בה.

פיתוח לומדות - מדוע כדאי לפנות אל חברה חיצונית שתפתח את הלומדה?

עליכם להבין כי פיתוח לומדות צריך להיעשות על ידי חברה חיצונית המתמחה בכך ולא על ידי הגופים המעוניינים לפתח את הלומדה. כך לדוגמא אם ניקח את משרד החינוך כדוגמא נגלה כי אין לו את הידע ולא את היכולות לפתח את הלומדה וספק רב אם ניתן לסמוך עליו שיפתח את הלומדה. משרד החינוך יכול להתוות את הדרך ולתת את החומר המקצועי שעל פיו תפותח התוכנה אך את הפיתוח עצמו כדאי לתת לחברה חיצונית.

פיתוח לומדות

המאמר פיתוח לומדות פורסם ראשון בהיי טיץ' פיתוח לומדות והדרכה

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page