top of page

לומדה לילדים – יתרונות לילדים עם לקויות למידה

ילדים רבים רוצים ללמוד אך בגלל קשיים שונים הם לא מצליחים להפנים את החומר שנלמד בכיתה. הדרך בה מלמדים כיום ברוב בתי הספר בארץ לא השתנתה מאז שסבא וסבתא שלנו היו ילדים ועדיין כמו אז גם היום ילדים לומדים עם ספרים ומחברות מול מורה שמרצה להם את החומר. כיום יש הרבה בתי ספר שמנסים לרענן את אופי הלימוד ולהתאים אותו יותר למאה הנוכחית ולילדים החיים בה. בתי ספר אלו מקדישים שעות לימוד רבות דרך המחשב באמצעות לומדה לילדים בתחומים שונים כמו אנגלית, ספרות, תנ"ך, היסטוריה, לשון וגם מתמטיקה. דרך לימוד זו מעניינת יותר והיא גם נוחה יותר לילדים שיש להם קושי בלימודים כמו לקויות למידה או בעיות קשב וריכוז.

לומדה לילדים – יתרונות לילדים בגיל יסודי

לומדה לילדים היא בעלת יתרונות רבים ללימוד ילדים בגיל בית ספר יסודי. ברוב בתי הספר היסודיים הילדים לומדים דרך לומדות מקצועות כמו שפה עברית או חשבון. הלימודים מתבצעים בכיתות המחשבים בבית הספר וגם בבית התלמיד במחשב האישי שלו. כך לילדים יש חווית לימודים רציפה ומעניינת גם בבית הספר וגם בבית שלהם. דרך לימוד זו הופכת להיות מאוד פופולארית וגם משרד החינוך מעודד אותה במגוון בתי ספר בארץ. היתרון של דרך לימוד זו הוא שהיא גם מעודדת את הילדים שלנו להשתמש במחשב למטרות לימודיות והיא גם מאפשרת לילדים להתרכז יותר בתהליכי הלמידה האישיים שלהם.

לומדה לילדים – איך זה יקדם את הילדים שלנו?

לומדה לילדים יכולה לקדם מאוד את הילדים שלנו. ילדים רבים מעדיפים ללמוד דרך המחשב ולא דרך ספר או דף ועיפרון. הילדים היום אוהבים מאוד את האינטרנט ואת המסכים של מכשירי המחשב השונים (מחשב, טאבלט או פלאפון חכם) והם מתחברים יותר ללמידה באמצעות מכשירים אלו. הקישור והחיבור בין טכנולוגיה ובין לימודים יכולים ליצור את הילדים אהבה גדולה יותר לתחומי לימוד שונים כמו אנגלית, חשבון או גיאוגרפיה. כך הילדים גם לומדים טוב יותר איך להשתמש במחשב והם גם נהנים מלמידה משמעותית של נושאים רבי ערך.

לומדה לילדים

המאמר לומדה לילדים פורסם ראשון בהיי טיץ'

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page