top of page

7 יתרונות בלהעביר קורס פיתוח הדרכה און ליין

אם אתה מנהל עסק, רוב הסיכויים כי ההחזר על ההשקעה הוא אחד החששות העיקריים שלך.

ב- hiteach אנו מאמינים לחלוטין ביתרונות של פיתוח הדרכה מקוונת . לא משוכנע? יש לנו לפניך את כל שבעת היתרונות שלנו.

למה אתה צריך להעביר את קורסי העשרה שלך לרשת

אם אתה מנהל עסק, רוב הסיכויים כי ההחזר על ההשקעה הוא אחד החששות העיקריים שלך.

האינטרנט לא רק צריך להיות כלי שיווקי יקר, זה יכול לעזור לך להעביר הכשרה בתוך המאה ה -21 באופן ששומר על העובדים עסוקים, מעורבים, ומעודכנים על הדברים החשובים ביותר.

אל תתנו להכשרה שלכם ולתהליכים הפנימיים להישאר מאחור, בעידן של טלפונים חכמים, עומס מידע, וגישה לפי דרישה כמעט לכל דבר. אמנם אין צורך שתהיה אפליקציה עבור זה, העברת ההכשרה שלך לאינטרנט נותנת תחושה עסקית ברורה. מ- קורס חסכוני ועד כדי הגדלת המעורבות, להשקיע בקורסי העשרה באינטרנט יגדיל את המטרות שלך וישפר את היעילות בכל תחום של הארגון שלך.

1. צור דמוקרטיה בסביבת הלמידה שלך

נעלמו הימים של כיתות מחניקות, תרגילי אמון מביכים, וצפייה בשעון. החלף את זה עם למידה שכל אחד יכול לתרום באופן שמתאים להם. בעוד שפעילויות צוות נהדרות עבור המורל והתרבות של החברה, קורסי פיתוח הדרכה און ליין לעתים קרובות נותרים בפינה ולרוב אף אחד לא רוצה לעבור אותם.

הדרכה מקוונת מאפשרת לחברי הצוות שלך, ללא קשר למיקום, לנצל את החוויה וללמוד אחד עם השני באמצעות: נושאים לדיון ציבורי, משוב מיידי, ובמקרים מסוימים, תוכן שנוצר על ידי המשתמשים.

2. שתף בקלות קורסי העשרה ברחבי העסק שלך

אם אתה מפעיל עסק בקנה מידה גדול או אחד שגדל במהירות, באופן ארצי או בינלאומי, מעבר ההכשרה שלך באינטרנט מאפשרת לך לדחוף עדכונים, שינויים במדיניות ומודלי הדרכה חדשים באופן מיידי. לא רק זה, אלא גם להוכיח שהעשרת הארגון שלך הופך להיות יותר ויותר חשוב.

לדוגמה, כאשר חוקי הגנת המידע נכנסו לתוקף ב -2018, לאחר שקורסי העשרה המקוונים שלך יכללו את כל מי שעובד בעסק שלך, ללא תלות במיקום או מרחק, הם יקבלו גישה ועדכונים לתקנים המעודכנים ברמת הארגון.

זה לא רק נהדר מנקודת מבט משפטית, אבל זה גם יכול להציל לצוות שלך כמויות עצומות של זמן וכסף על קורס פנים אל פנים.

3. צמצום עלויות

הפחתת העלויות באה בצורות רבות. ראשית, צוותי כוח האדם וההכשרה שלך יכולים לחסוך כמויות עצומות של זמן על מנהל ולוגיסטיקה כדי לארגן את הקורס. שנית, האיש או האנשים שאחראי בדרך כלל להכשיר את כולם על ההתאמה שלהם יכול לשבת במושב האחורי - כל מה שהם צריכים לעשות זה לעבוד יחד עם הספק שלך בתחילת התהליך כדי להבטיח שהכל עומד בסטנדרטים. לאחר שהקורס יוצא לאינטרנט, הם יכולים להמשיך בעבודה עם אחרים תוך כדי מעקב אחר ההתקדמות של הצוות שלך.

לבסוף, למרות שהכשרה יעילה באינטרנט דורשת תשלום חד פעמי ודמי רישוי, עלויות מתמשכות מופחתות באופן משמעותי לעומת הכשרה מבוססת כיתה ומורים.

4. להיפתח לעולם למידה מחוץ לעבודה

יותר ויותר עסקים פועלים מחוץ לסביבה אחת ושיעורי העשרה שלך צריכים לאפשר את זה. העברת הדרכה מקוונת מאפשרת לחברי צוות העובדים מחוץ לסביבת המשרד, למשל בנסיעות, בקניות, או לעתים קרובות בהמתנה מחוץ לפגישות וכנסים, להדביק את ההכשרה בכל עת ובכל מקום.

כמו גם לסייע לעסק שלך להבטיח שכל הצוות ללא קשר למיקום תואמים בכל התחומים שהם צריכים להיות, זה גם חותך הרבה בלוגיסטיקה והתכנון של צוותי כוח האדם וההכשרה.

5. "מיקרו למידה"

במהלך השנים האחרונות, ייתכן ששמעת את המונח מיקרו למידה בדיונים של צוות ההכשרה. זהו אחד הכלים השימושיים ביותר בכל ארסנל של צוות כזה כשמדובר בנושאים, כגון הכשרה והתאמה.

פיתוח הדרכה און ליין

צמצום ההכשרה לגודל נגיסה הוכח שזה הגדיל את שיעור הסקרנות וההשלמה בכל סוגי הארגונים. קורסי העשרה שלנו הוא הכלי המושלם כדי לעשות את העבודה, וגם מאפשר לך לשמור על השיעור שלך רלוונטי ומהנה. זה בנוסף מאפשר גמישות מוגברת סביב יום העבודה הטיפוסי של הצוות שלך, הימנעות מהצורך לשבת במשך 1-2 שעות של שיעור בכל פעם.

6. הודעות ומועדים אוטומטיים

באמצעות קורס מקוון עבור אימון הצוות שלך, זה מסמיך אותם לנהל את ההכשרה שלהם ואת ההתקדמות. הודעות אוטומטיות ישלחו לצוות שלך כדי להבטיח כי הם זוכרים את כל המועדים הצפויים ללא צורך לרדוף אחריהם ולברר אחד אחרי השני. זה חשוב במיוחד איפה שההכשרה חייבת לעמוד בדרישות החוק.

זה גם מסמיך את צוותי הניהול שלך לפקוח עין על ההתקדמות של הצוות ולתת משוב מן הקורסים ללא כל צורך בהזנת נתונים ידנית ורשימות. אתה יכול אפילו לדמות משחק בצורה של צוות, כמובן ספציפית, בכל מיני טבלאות "ליגה" כדי לכלול רמה בריאה של תחרות בקרב הצוות שלך.

7. עסוק באופן פעיל עם התלמידים שלך

זוהי עובדה ידועה בקרב עולם הלימוד כי למידה פסיבית פשוט אינו משיג את התוצאות הנדרשות. שמעת פעם את הביטוי המפורסם "מה שאני שומע אני שוכח, מה שאני רואה אני זוכר, מה שאני עושה אני לומד"? העברת הדרכה מקוונת מספקת אמצעי פעולה מעשית ופעילה בסביבת הלמידה שלך. משמעות הדבר היא לא רק שהצוותים שלך יוכלו להישאר מעודכנים באופן פעיל בלמידה שלהם, אבל זה גם משפר את הסיכויים שהם באמת ילמדו ויקחו דברים מההכשרה שלהם כדי להיות מצוידים טוב יותר כדי ליישם את זה בסביבת העבודה של החיים האמיתיים .

אז אם אתה אחרי פתיחת עסק, צמצום עלויות העסק, או כדי לשפר את תרבות הלמידה בקרב הצוותים שלך, שיעורי העשרה באינטרנט היא הדרך הבטוחה. השקעה ידידותית לנייד, ויזואלית ומרתקת.

המאמר פיתוח הדרכה מקוונת פורסם ראשון בהיי טיץ'

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page