top of page

פיתוח הדרכה בצבא – הדרך להשיג יתרון איכותי של צה"ל

צה"ל הוא אחד הגופים החשובים ביותר במדינת ישראל וזאת מן הטעם הפשוט שהוא שומר על בטחון המדינה. ללא צה"ל ספק רב אם מדינת ישראל הייתה קיימת וזה משהו שאנחנו חייבים לזכור. אך לא די בכך שצה"ל קיים אלא עליו להחזיק ביתרון איכותי אל מול אויבינו. ככל שצה"ל יהיה יותר טוב מהאויבים שלנו כך מדינת ישראל תהיה יותר בטוחה ופחות חיילים ואזרחים ייהרגו על שמירתה. אז כיצד משיגים את היתרון האיכותי הזה? אחת הדרכים הטובות ביותר היא באמצעות פיתוח הדרכה בצבא. פיתוח הדרכה חיוני לצבא טוב מכיוון שהוא מלמד את החיילים את תפקידיהם ומבטיח כי הם יבצעו אותו בצורה הטובה ביותר שיש. ככל שההדרכה בצבא תהיה יותר טובה כך החיילים יבצעו את תפקידם בצורה יותר איכותית ומקצועית והדבר יהיה ניכר בכול פעולות הצבא. על כן אין ספק כי יש להשקיע בפיתוח ההדרכה.

פיתוח הדרכה בצבא – חשיבות המפתחים

פיתוח הדרכה בצבא הוא לא דבר שנולד סתם כך אלא הוא בעל משמעות אדירה ומבוסס על שנים של פיתוחים. אחד הדברים החשובים ביותר להבין כאשר אנחנו עוסקים בפיתוח הדרכה הוא העובדה כי יש משמעות גדולה למפתחים שעושים זאת. ככל שהמפתחים של ההדרכה יהיו יותר מקצועיים ויותר טובים כך ההדרכה תהיה יותר טובה וזהו דבר בעל ערך עצום. עלינו להשקיע במדריכים ולתת להם את הכלים הטובים ביותר בכדי לפתח את ההדרכה. על כן פיתוח הדרכה למפתחים עצמם הוא נושא בעל משמעות עצומה ואנו צריכים לקחת אותו בחשבון.

פיתוח הדרכה בצבא – מדוע כדאי להיעזר בגורם אזרחי?

שימו לב להבדיל ממה שאתם אולי חושבים פיתוח הדרכה בצבא יכול להיעזר בחברה אזרחית מקצוענית אשר תעזור לפתח את ההדרכה. גורם אזרחי יכול להביא נקודת מבט חדשנית אשר תאיר באור שונה את המצב. לא רק זאת אלא שרוב החיילים משתחררים לאחר שלוש שנים ולכן הידע שלהם אינו נשמר. לעומת זאת בחברה אזרחית יש שמירת ידע הרבה יותר טובה ועל כן הפיתוח שלהם יכול להיות הרבה יותר מבוסס והרבה יותר טוב ואת זאת חשוב לזכור.

פיתוח הדרכה בצבא

המאמר פיתוח הדרכה בצבא פורסם ראשון בהיי טיץ'


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page