top of page

עובדות על הכשרה / פיתוח הדרכה לעובדים

אסור להשאיר את העובדים לתהות מה הם אמורים לעשות, לאן הם אמורים ללכת, למי הם אמורים לדווח או לכל דבר אחר הקשור לתפקידם. מנהלים צריכים להיות על הכדור,ולהיכנס לחדר בכל פעם שיש שאלה כדי לוודא שהעובד אינו מבולבל.

המפקחים שלנו בדרך כלל היו עם חברה במשך כמות טובה של זמן ולמדו את הבעיות שלהם. הם מחויבים להכשיר את העובדים החדשים שלהם בכל ההיבטים של התפקיד שהם יישכרו עבור, להודיע להם על כל השינויים כפי שהם עושים ביצוע התאמות כדי להתאים את ההרגל האישי של העובד ואת סגנון העבודה שלו.

מעסיקים צריכים שהעובדים שלהם יהיו חרוצים, עומדים בזמנים, בעבודה כל יום ומיומנים בתפקידם. הרבה מזה יכול לחזור במידה והעובדים לא מרגישים שהם מוערכים, ומוכרים על העבודה שהם עושים.

כאשר מפקחים רוצים שהעובדים שלהם יעבדו קשה כדי לעמוד בדדליין מסויים, הם בדרך כלל ישתמשו באיזה סוג של אסטרטגיה שתמריץ ותניע אותם לעשות את העבודה. הצעת יום חופש או לצאת הביתה מוקדם הוא תמריץ טוב. אלה הן דברים מוערכים מאוד על ידי העובד, שבדרך כלל לא עולים לעסק הרבה כסף.

מעסיקים רבים מצ'פרים את העובדים הטובים ביותר שלהם. זה מצער שזה לא תמיד יכול לקרות. כאשר זה כן קורה, זה יכול להיות דבר מאוד חשוב לעובד. עובדים אשר עובדים עבור העלאה בשכר או מבצעים יעבדו קשה יותר ויותר. אלה שאין להם דבר מלבד מטלות מונוטוניות אותו יום אחרי יום ללא ספק, יקבלו ציון נמוך בסולם שביעות הרצון בעבודה, יגידו שהם חולים סתם ולא ירצו לעשות את העבודה יותר.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור הוא שאם העובד מבולבל לגבי המיקום שלו ומה העבודה שהם צריכים לעשות, הם יהיו לא פרודוקטיביים. זה מעמיד את העבודה שלהם בסיכון. מפקחים ומדריכים צריכים להשקיע את הסכום הנכון והזמן ולתת לעובדים החדשים את הכמות הנכונה של המידע, כך שהם מסוגלים לעשות את העבודה שלהם כמיטב יכולתם.

כאשר אימון / פיתוח הדרכה לעובדים נופל בין הכיסאות, יש גידול במחזור העובדים, כי אף אחד מהעובדים לא יודע מה הם צריכים לעשות. כאשר זה קורה, הגיע הזמן להסתכל על התהליכים שנעשים כדי להכשיר את העובדים החדשים. האם תהליכים אלה חדשים או האם נעשה בהם שימוש במשך שנים רבות? ייתכן שהגיע הזמן לעדכן את התהליכים הללו ולהכשיר את העובדים כך שיקבלו את כל המידע הנחוץ להם באופן מאורגן.

המאמר אימון הדרכה לעובדים פורסם ראשון בhiteach

פיתוח הדרכה לעובדים

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page