top of page

6 עצות שימושיות לקורסים מקוונים כדי לחסוך בהוצאות ולשיפור ייחודיות

האם אתה צריך לספק לתלמידים שלך משאבים מקוונים למטרות אישיות וצמצום פערים? במאמר זה, אני אשתף 6 טיפים שימושיים להדרכות מקוונת כדי למזער את ההוצאות ולמקסם את ההתאמה האישית.

כיצד להשתמש בספריות פיתוח הדרכה כדי לקצץ בעלויות ולשפר ייחודיות

במדריכים המסורתיים, המדריך יקצה לעיתים קרובות פעילויות משלימות או משאבים. עם זאת, אין להם שום דרך לדעת אם התלמיד רכש ידע חדש. זה עושה את זה גם מאתגר להתמודד עם שאלות אחד על אחד על חומר הלמידה, שכן זה מחוץ לחומר הלמידה. לימוד מקוון מאפשר לכל הדברים האלה לקרות. התלמידים שלך מקבלים תשומת לב אישית ויכולים להתמקד בדרישות הפרטיות שלהם. במיוחד אם אתה משתמש בספריית הדרכה מקוונת כדי לחסוך זמן ולקצץ בעלויות תוך התאמה אישית של חוויית הדרכה מקוונת עבור כל חבר ספציפי בארגון שלך.

1. החלט האם ליצור מדריך משלך או לייבא מאחר

ישנן שתי גישות: הראשונה היא ליצור מאגר בעצמך, אשר ניתן לגישה על ידי כל חבר בצוות, בכדי מעת לעת לעדכן את זה. זה נותן לך את הכוח למתג את ההדרכה שלך ולהתאים במיוחד לאותם מטרות הלימוד המקוון שלך. אתה יכול אפילו לפתח מחדש מדריכים מקוונים שיצרת כבר עבור לימוד הצוות שלך, בכדי שגם התלמידים שלך ילמדו ממנו. הגישה השנייה היא לחפש ספריית הדרכה מקוונת שכבר הוקמה. חברות לימודי אונליין רבות יוצרות ואוגרות תוכן, על מנת להציע אותם לארגונים וחברות תמורת תשלום. זה חוסך לך את הזמן ואת ההוצאות של יצירת מדריך מקוון מאפס. חלקם אפילו מאפשרים לך להוסיף את מרכיבי המיתוג שלך ולהתאים אישית היבטים מסוימים של תוכן בהדרכה המקוונת.

2. להפחית את העלות של חומרי למידה פיזיים על ידי העברתם באינטרנט

במערכות חינוך קונבנציונאלי, חומרי למידה הם אחד מההוצאות הגדולות ביותר. במקרה של קורס מקוון, מדריכים ובחינות בסופו של דבר לוקחים את רוב תקציב הלימוד, והעלות תשולם על ידי המעסיק. אם הקורס הכשרה הוא לפי מחלקות, זה אומר ספרים חדשים עבור כל עובד חדש שמצטרף לצוות. על ידי ביטול הצורך בחומרי לימוד מנייר, יש לך את היכולת להפחית באופן דרסטי את ההוצאות שלך. יותר מכך, לחומרי למידה דיגיטליים יש יתרון נוסף של הגנה על הסביבה. ככל שתקנה פחות ספרים פיזיים, פחות עצים יחתכו. זה גם אומר שימוש בפחות מים לעיבוד, הדפסה, ופרסום. בנוסף, בניגוד לספרים מנייר, אתה יכול להשתמש בספרים דיגיטליים שוב ושוב ללא התיישנות. כל מחלקה יכולה להשתמש באותו התוכן המקוון באיכות גבוהה.

3. הקל על תהליך הלמידה

ספריות הדרכה מקוונות הם לא רק חומר קריאה. יש עולם שלם של הדרכות וידאו בחינם, שיעורי אודיו, תרשימים, גרפים, תבניות למידה. בניגוד לספר לימוד, ספריות הדרכה מקוונות יכולות לתת לתלמידים שלך שיטות מרובות ללמידה. הם יכולים לערבב ולגוון, או אפילו לבחור את המדיום המועדף עליהם. שיעורי אודיו למשל מעולים עבור נסיעות ארוכות. עובדים יכולים להאזין לפודקאסטים בתנועה כדי להרחיב את הידע הדרוש עבורם. הדגמות וידאו יכולות ללמד מיומנויות בצורה שספרים לא יוכלו לעולם ושעובדים יוכלו לחקות התנהגויות חיוביות. זה שימושי במיוחד עבור מיומנויות טכניות שהם יצטרכו לדעת כמו לעמוד ביציבה הנכונה, תנועות, צעדים.

קורס פיתוח הדרכה מקוון

4. לספק קורסי הדרכה מקוונים על בסיס צרכים אישיים

מכיוון שהחברה אחראית לרכישת חומרי הלימוד, כל משאבים משלימים מובילים לעלות נוספת. בגלל זה, ארגונים רבים המסתמכים על קורסים מסורתיים נאלצים לעבוד עם מה שיש להם רק כדי לעמוד בצרכים. זה אומר שהעובדים שלהם מחמיצים הדרכות רבות וחשובות בשל תקציב הדוק, או שהם יכולים בטעות לוותר על כישורים חיוניים. עם זאת, כאשר המחיר הוא אינו בעיה, אתה יכול לעשות רשימה של מאות הפניות. ככל שהצוות שלך לומד, כך הם יעשו טוב יותר את העבודה. הם יחשפו לנקודות מבט שונות, אשר ירחיבו את תהליך המחשבה שלהם. בנוסף, במקום לתת להם לדשדש דרך קורסים מקוונים בכוחות עצמם, אתה יכול להנחות אותם. אתה יכול להביא להם מידע רלוונטי של קורסים מקוונים אשר החומרים בהם יתאימו עבור הצוות שלך בכדי שיצליחו לעמוד בדרישות המקצועיות שלהם.

5. הימנע מקנסות על אי עמידה בתקנים

צורות רבות של הכשרה מקוונת מיועדות לדרישות רגולטוריות. אתה מלמד את הצוות שלך כדי לשמור אותם מעודכנים על הסטנדרטים בתעשייה. למרבה הצער, תקנים אלה מתעדכנים לעתים קרובות, במיוחד בתחומים טכניים. ברגע שהצוות שלך הוא מעודכן על בסיס קבוע, אתה יכול להיות רגוע . זה יכול להיות קשה לשמור על הקצב, ודי יקר לעדכן חומרים מקוונים על בסיס מתמשך. אם אתה משתמש בספריות הדרכה מקוונות, אין עלות לקבלת עדכונים או שידרוגים. ספריות הדרכה מקוונות משודרגות כל הזמן. ברגע שמתקבל רישיון חדש, מוצר או תקנה, הוא מפורסם. אתה רק צריך לדעת איפה לחפש. עם המחקר הנכון, אתה יכול להקדים את התקנים, ולהימנע מכל אותם קנסות מיותרים.

אתה יכול לחסוך הרבה כסף על ידי שכירת מומחה מנוסה בתחום אשר ירכיב את תוכנית הלימודים. אם הם בעלי תושייה ומנוסים בתחום שלהם, אתה לא צריך לקנות קורס הדרכה מקוון בכלל. היזם יכול לסרוק את האינטרנט ולאסוף את חומרי הלמידה הדרושים, ליצור קורס הדרכה מקוון רק עבור הצוות שלך. ואז הם יכולים להתעדכן בקורס זה בכל עת, ללא עלות נוספת.

אם העסק שלך מסתמך בכבדות על לימוד מקוון תקופתי, שקול לצרף למנהל תקציב הלימוד שלך מפתח אפליקציות טוב. הם יכולים לעבוד יחד כדי ליצור קורס הכשרה מקוון ממותג המותאמים ישירות לצרכים העסקיים שלך. אם זה מספיק טוב, אתה יכול אפילו לשווק אותו לחברות אחרות בענף שלך. בדרך זו, אתה הולך יותר מלחסוך כסף, אתה בסופו של דבר תייצר עוד זרם הכנסות.

יש הרבה דרכים שמאגרי הדרכה מקוונים יכולים לחתוך את תקציב הלימוד שלך. חומרי הלמידה הם כנראה החלק הגדול ביותר של הוצאות חינוכיות, וספריות הדרכה מקוונות מבטלות את הצורך במשאבים מודפסים. במקום זאת, באפשרותך לכוון את התלמידים לסרטוני וידאו וקבצי אודיו המלמדים אותם מהר יותר ולהפוך את הלמידה שלהם לקלה יותר. הרחב את רשימת הקישורים שלך וצרף אותה לצרכים של התלמידים. עמוד בקצב של השינויים בתעשייה ועשה התאמות רגולטוריות כדי למנוע קנסות. לבסוף, תקבל עובדים שיכולים לצרף משאבים מקוונים חינם לתוך קורס ההכשרה.

המאמר 6 עצות שימושיות לקורסים מקוונים כדי לחסוך בהוצאות ולשיפור ייחודיות פורסם ראשון בהיי טיץ'

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page