top of page

לומדה במתמטיקה – איך היא יכולה לקדם את הילדים שלנו?

לימודי המתמטיקה הם לימודים מאתגרים מאוד לרוב הילדים ובני הנוער בישראל. לימודים אלו דורשים יכולת חשיבה לוגית ומופשטת ופעמים רבות ילדים נרתעים מהם. חלק מסוג ההצלחה בלימודי המתמטיקה הוא היכולת להפנים את החומר ולתרגל אותו עד לשליטה מלאה בו. אם בעבר ילדים היו צריכים לשבת שעות רבות מול המחברת וספרי הלימוד בשביל ללמוד מתמטיקה על ענפיה השונים והרבים הרי שהיום באמצעות תוכנות מיוחדות ילדים יכולים לתרגל את המקצוע החשוב זה דרך משך המחשב. לומדה במתמטיקה יכולה לקדם מאוד את הילדים שלנו ולאפשר להם לאהוב יותר

ללמוד על מספרים ומשוואות.

לומדה במתמטיקה – ושיפור ההישגים של הילדים שלנו

לומדה במתמטיקה יכולה לשפר מאוד את ההישגים הלימודיים של הילדים שלנו. אם הילדים שלנו חשים חוסר רצון או מוטיבציה ללמוד מתמטיקה אנחנו יכולים לעודד אותם ללמוד על ידי משחקי או לומדות מחשב מיוחדות שנועדו לקדם את הידע המתמטי שלהם. לומדות אלו מותאמות באופן אישי לרמות לימוד שונות של ילדים לפי היכולת שלהם והגיל שלהם וגם לפי החומר שהם לומדים במהלך השיעורים בבתי הספר. הלומדות יכולות גם להעשיר את הילדים שלנו ולגרום להם ללמוד ברמה מתקדמת יותר ממה שהם לומדים בכיתה.

לומדה במתמטיקה – לילדים, בני נוער וסטודנטים

לומדה במתמטיקה יכולה לסייע מאוד לילדים, לבני נוער וגם לסטודנטים שרוצים ללמוד למבחן הפסיכומטרי או למבחנים באוניברסיטה. היתרון של לימודים באמצעות לומדה ממוחשבת הוא שכך החומר הלימודי נקלט בצורה טובה ומהירה יותר. חשוב להדגיש שהלימודים באמצעות לומדה לא מחליפים את דרך הלימוד המסורתית בכיתה אבל הם יכולים בהחלט להעשיר ולחזק אותה. חשוב מאוד להתאים את אופן הלמידה לאופי של הילד ולרמה האישית שלנו בחשבון או במתמטיקה. סטודנטים יכולים למשל ללמוד ברמה נמוכה יחסית לגילם – כי חסר להם מידע בסיסי בתחום הלימודים המתמטיים משנים קודמות. אופן ההתקדמות בלימודים באמצעות לומדה יכול להיות מהיר יחסית והוא יכול לאפשר לכל אחד להתקדם לפי הקצב האישי הנכון לו או לה באופן אישי ופרטי.

לומדה במתמתיקה

המאמר לומדה במתמתיקה פורסם ראשון בהיי טיץ'


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page