top of page

lomda מקצועית ללימוד אנגלית

תחום החינוך הוא תחום שמתפתח ללא הרף. כיום בתי ספר רבים בארץ רוצים ללמד את הילדים בגובה העיניים ובאמצעים שיגרמו להם להיות מעורבים יותר בלמידה. הגברת המעורבת של הילדים בלמידה תגביר את ההישגים שלהם בתחומי ידע שונים ותכשיר אותם טוב יותר ללימודי המשך ולחיים כאנשים בוגרים. אחת הדרכים לקדם את המעורבות של ילדים בלימודים בבית הספר היא ללמד אותם באמצעות lomda – כלומר לומדת לימודים מקצועית וממוחשבת. לומדה מקצועית יכולה לסייע מאוד לילדים ללמוד מקצועות שונים כמו אנגלית או ספרות בקלות רבה יותר. באמצעות התוכנה הייחודית לילדים יכול להיות קל יותר ללמוד את השפה האנגלית ולהגדיל את אוצר המילים שלהם בה.

lomda – מקצועית ללימוד מתמטיקה

lomda מקצועית יכולה לסייע מאוד לילדים ללמוד גם מתמטיקה. יש הרבה מאוד סוגים של לומדות והרבה מאוד לומדות שנועדו לסייע לילדים ללמוד חשבון ומתמטיקה. כך למשל באמצעות תוכנות ייעודיות ילדים יכולים ליהנות יותר מלימודי מקצועות מאתגרים כמו אלגברה או גיאומטריה ואפילו טריגונומטריה. כלל המקצועות האלו יכולים להיות פשוטים ומעניינים יותר כאשר הילדים לומדים אותם באופן עצמאי מול המחשב ובסיוע של המורה. גם בבית הילדים יכולים לתרגל את המקצועות השונים דרך הלומדה והאינטרנט וליהנות מרצף למידה בין מה שלמדו בבית הספר ובין השיעורים שהם עושים בבית לאחר שעות הלימודים.

lomda – לימוד באמצעות המחשב

lomda מקצועית בכל תחומי הלימוד מאפשרת למעשה לילדים ללמוד באמצעות מחשב מקצועות שבאופן מסורתי ילדים היו לומדים דרך ספרים. העולם התקדם וכיום מתן האפשרות והחופש לילדים ללמוד דרך המחשב יכולה לקדם אותם מאוד ולאפשר להם לגלות עניין ויכולת ריכוז גבוהים יותר בתהליכי הלמידה השונים. ילדים אשר שיש להם בעיות קשב וריכוז או שלא אוהבים ללמוד דרך ספרים בגלל שזה משעמם אותם יכולים להפיק ערך רב מלימוד דרך המחשב. כיום נעשה שימוש נרחב בכל מערכת החינוך בלומדות שונות ללימוד כלל המקצועות הנלמדים בבית הספר. ככל שהלומדה איכותיות כך הילדים נהנים מחוויית למידה מעשירה ומהנה הרבה יותר בכל יום מחדש בבית הספר.

lomda

המאמר LOMDA פורסם ראשון בהיי טיץ'

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page