top of page

חברת פיתוח הדרכה

אם אתם בעלים של ארגון, עסק או חברה, ודאי אתם מבינים את החשיבות שבמערך הדרכה מסודר, מאורגן, בו הושקעה מחשבה תחילה לאורך כל הדרך. למעשה, חברה שבה מועברות הכשרות והדרכות בצורה התואמת את הצרכים והמטרות של הארגון היא חברה שעתידה לצמוח, לשגשג ולהתפתח בצורה טובה בהשוואה למתחרים שלא משקיעים כל כך כך מחשבה, זמן ומשאבים בפיתוח מערך הדרכה איכותי. מערך הדרכה יכול להתבצע בצורה פרונטלית, באופן דיגיטלי באמצעות תוכנות או בצורה המשלבת בין שתי השיטות.

חברת פיתוח הדרכה למעשה מהווה פתרון זמין ועיל לארגונים וחברות בכל התחומים ומטרתה לספק פתרונות הדרכה מסוגים שונים. מדובר למעשה בתהליך הנקרא פיתוח הדרכה אותו בונים לכל חברה או ארגון בנפרד על פי המניעים, המטרות והצרכים של הארגון. חשוב לשים דגש על עולמות התוכן השונים הקשורים לאותו ארגון ולהבין מהם היעדים העתידיים שלנו.

מהם היתרונות שבפנייה לחברת פיתוח הדרכה?

קודם כל, כאשר אנו פונים לחברה כזו, מראש אנו יודעים שמדובר בחברה המעסיקה מפתחי הדרכה שזה המקצוע שלהם, מעצבים גרפים, עורכים, אנשי הדרכה וצלמים. כך, בעזרת התקפיד של כל אחד ניתן לבנות מערך הדרכה יעיל ואפקטיבי. מערך הדרכה שכזה יסייע לנו במגוון של תהליכים בארגון בין אם מדובר בתהליך הכשרה של עובדים חדשים, בין אם במטרה להעביר מסרים או ידע שקיים בארגון ובין אם לצורכי למידה.

ניתן לפתח לומדות בהתאמה אישית, לייצר לומדות למידה במטרה לשפר את היכולות, הכלים והמיומנויות של העובדים בארגון, לפתח סרטוני הדרכה מסוגים שונים כמו למשל סרטון שמראה על הסקת מסקנות כתוצאה מאירוע שקרה בארגון, לייצר מדריכים טכניים בתוכנות מסוימות ועוד.

פיתוח הדרכה עוזר לנו לחסוך המון זמן ומשאבים, לייעל תהליכים שמתרחשים בתוך הארגון, להפוך את העובדים שלנו להרבה יותר אפקטיביים מצד אחד ולהראות להם כי מושקעת בהם ובתהליכי העבודה שלהם מחשבה במטרה לסייע להם ולארגון לאורך כל הדרך.

חברת פיתוח הדרכה

המאמר חברת פיתוח הדרכה פורסם ראשון בהיי טיץ'


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page