top of page

כיצד תוכנת הדרכה למתמטיקה משפרת את הלמידה

האם אי פעם תהית כיצד הילד שלך יכול לקבל את העזרה במתמטיקה שהוא זקוק לה? התשובה לכך יכולה להיות שאתה מחפש אחר תוכנת הדרכה למתמטיקה . תוכנה שכזאת מאפשרת לילד שלך ללמוד בקצב שלו, לעבור אחר הנושאים שאולי הוא צריך חיזוק בהם ולעשות את כל זה בנוחות בתוך הבית שלו. קיימות הרבה תוכנות הדרכה מסוגים רבים. חלק יותר כלליות וחלק מתמקדות על רמת הכיתה וחלק יותר ספציפיות ומתמקדות על נושא מסוים כמו אלגברה. לא משנה מה התוכנה תהיה, היא בטוח תעזור לילד ללמוד מתמטיקה.

כאשר הילד שלך מנסה את תוכנת ההדרכה ללימוד מתמטיקה בפעם הראשונה, הוא אולי יראה חלק מהנושאים שהוא מרגיש שהוא כבר יודע. למרות שהוא אולי יתפתה לדלג על החלקים הללו, מומלץ שיעבוד על פי התוכנה וילמד מחדש את הנושאים הללו. לעיתים קרובות קיימת אי הבנה של הבסיס הגורמת לבעיות במהלך הדרך. זה חשוב לאתר את הנושאים הבעייתיים מוקדם ככל הניתן. תוכנה ההדרכה למתמטיקה יכולה להיות טוב יותר למורה של הילד מכיוון שלמורה אין זמן לעבור על כל הנושאים הקודים עם הילד כדי לאתר את החוסר הבנה, דבר שהתוכנה כן עושה. ככל שהילד ישתמש בתוכנה, הוא ילמד להבין טוב יותר את הנושא באמצעות פתרון של בעיות קלות שלב אחר שלב (התשובות בדרך כלל מוסברות שלב אחר שלב) ועל ידי חזרה. מכיוון שהכותרות של רוב תוכנות העזר למתמטיקה מלאה בבעיות נוספות, תהיה לו ההזדמנות לתרגל יותר.

אז כיצד הילד שלך יכול לקבל את המיטב מתוכנת ההדרכה? קיימות מספר דרכים לכך. קודם כל הוא השימוש בתוכנה. שמעתי על הורים רבים אשר מתלוננים כי לא משתמשים כלל בחבילות כאלה ואחרות. שב עם הילד וקבע לוח זמנים ספציפי מאשר להגיד לילד להשתמש בתוכנת ההדרכה למתמטיקה ואז תצפה ממנו להפוך לאשף במתמטיקה, תנצל את הזמן כדי לעזור לו להשתמש בתוכנה. לאחר מכן, רגע שהוא מתחיל לעבוד עליה ולומד כיצד להשתמש בתוכנה, תגדיר זמן קבוע מראש (בדרך כלל שעה זה מספיק) שבו הילד שלך ישתמש בתוכנה בעצמו. מגבלת זמן תמנע ממנו מלמהר.

כלי נוסף המגיע עם מרבית תוכנות ההדרכה למתמטיקה הוא המשחקים. ילדים אוהבים משחקים והם יכולים לקבל תרגול נוסף על נושא מסוים ככל שהם מבלים יותר זמן על התוכנה. על ידי כך שהילד משחק בתוכנה, הוא יכול ללמוד מבלי להבין שהוא למעשה לומד. אבל חשוב לזכור כי המשחקים רק צריכים לשמש כתוספת לניסיון ולא להיות הבסיס. החלק המרכזי של התוכנה צריך לשמש ללימוד פתרון בעיות ולמידת הבסיס שלב אחר שלב עד שהנושאים מובנים.

אז כפי שאתם רואים, בהחלט יש יתרונות המגיעים מתוך תוכנת ההדרכה. היא מלמדת חומר שהילד אולי התקשה איתו בכיתה, מחזקת נושא באמצעות חזרה עליו והופכת את הלמידה לכיפית עבור התלמיד. אני מקווה כי אתה והילד שלך תיהנו להשתמש בתוכנית המחשב כדי לעזור לילד ללמוד יותר על מתמטיקה.

תוכנת הדרכה למתמתיקה

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page