top of page

חברה לפיתוח הדרכה

היום יש לא מעט חברות בשוק שהמטרה שלהן היא לסייע לארגונים, חברות ועסקים בכל מה שקשור למערך ההדרכה שלהם. זה יכול להיות חברות העוסקות בשיווק ופרסום, חברות הייטק שצריכות להכשיר מהנדסים על תוכנות מסוימות, חברות העוסקות בציוד ומתן שירותים רפואיים, חברות העוסקות בתחום המכירה והטלמרקטינג ועוד. כל חברה צריכה להכשיר את העובדים שלה, להעביר להם את הידע, הכלים והמיומנויות שיסייעו להם להניע תהליכים בארגון, להיות אפקטיביים יותר וכך גם להגיע למטרות והיעדים שהארגון הציב.

חברה לפיתוח הדרכה - מה היא עושה בפועל?

בשלב הראשון בוחנת החברה את הצרכים של הארגון או העסק שפנה אליה. הרי לפני שבונים מערך הדרכה, בין אם מדובר בכתיבה טכנית כמו מדריכים לתוכנות למשל, בין אם בפיתוח של לומדות ועזרי למידה או בין אם בכלל בפיתוח הדרכה מסורתי חשוב להבין מה המטרה של תהליך ההדרכה ולאן הוא מוביל. לאחר מכן יש להתייחס כמובן לתחום שהארגון עוסק בו, להבין בכמה עובדים מדובר, האם יש צורך בכמה סוגים של מערכי הדרכה במטרה להכשיר קבוצות שונות בארגון כמו למשל מחלקת שיווק ופרסום, מחלקת משאבי אנוש, מחלקת מכירות וכדומה או שמא מדובר במערך הדרכה כללי שמתאים לכולם. לאחר מכן מחליטים על סוג המערך ותוך כדי התהליך מספקים מגוון של פתרונות יצירתיים בתחום הלמידה וההדרכה במטרה להטמיע את כל הידע הנדרש.

מהם היתרונות של פנייה לחברה לפיתוח הדרכה:

[if !supportLists]1. [endif]ניסיון וידע מקצועי - לחברות מהסוג הזה יש את כל הכלים והטכנולוגיה הדרושה בכדי לזהות אילו מערכי הדרכה מתאימים לארגון שלכם ואיך ניתן בצורה הכי טובה לייעל אותם לטובת הארגון.

[if !supportLists]2. [endif]חיסכון בזמן ומשאבים - היום באמצעות לומדות טכנולוגיות, ניתן לחסוך המון זמן בהעברת תהליכי למידה והכשרות, ניתן לצמצם בכוח אדם על ידי שימוש באותן התוכנות וכך לייעל את הדברים.

[if !supportLists]3. [endif]יישום מטרות הארגון - כידוע, רק ארגון שבו עובדים עוברים מערכי הדרכה איכותיים יש צמיחה, התפתחות וגדילה, לכן חשוב להשקיע בכך משאבים וכסף, לבצע מדי פעם שינויים במידת הצורך בהתאם לצרכים שעולים ולתהליכים המתרחשים

חברות לפיתוח הדרכה

בארגון.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page