top of page

הדרכה משרד החינוך

אפשר לומר כי מורה הוא המדריך החשוב ביותר היום. למורים יש תפקיד אדיר בחיי ילדנו, הם מלמדים אותם ערכים, דרך ארץ, עשה ואל תעשה זאת בנוסף כמובן לידע ולמידע החינוכי שמועבר בשותף בתחומים השונים כמו היסטוריה, מתמטיקה, כימיה, ביולוגיה, חינוך גופני, גיאוגרפיה, אמנות ועוד…

למעשה, גם המורים עצמם עוברים במהלך השנים המון סדנאות, הכשרות ושיעורים כי בסך הכל, מצד אחד אף אחד לא נולד עם כל הידע הנדרש ומצד שני דברים מתחדשים כל הזמן וצריך ללכת עם הקדמה הטכנולוגית ולא נגדה.

מחלקת מינהלת יישומים מתוקשבים, מעבירה למורים אשר פועלים בכל רחבי הארץ במהלך השנים הדרכות מכוונות ופרונטליות.

מה ההבדל בין שני סוגי ההדרכות?

ובכן הדרכה פרונטלית היא הדרכה שמועברת על ידי מדריך או מורה מוסמך עם ניסיון רב שנים בתחום הספיציפי שבו מועברת ההדרכה בצורה של קבוצה בהרצאה או פרזנטציה. לעומת זאת, הדרכה מקוונת היא הדרכה המתבצעת על מערכות חדשות טכנולוגיות כמו למשל לומדות או תוכנות לימוד. הדרכות מהסוג הזה לרוב מתבצעות באופן עצמאי, אבל לא רק. אפשר גם לקיים הדרכות באמצעות לומדות מסוגים שונים בקבוצות.

הדרכות במשרד החינוך באמצעות לומדות - יתרונות

[if !supportLists]1. [endif]הדרכות באמצעות לומדות מאפשרות למורים להיות עצמאיים כלומר לא תלויים במדריך חיצוני וכך לעבור על החומרים ועל המידע והידע בעצמם, בזמנם הפנוי מה שפעמים רבות הופך את הלמידה לאפקטיבית יותר.

[if !supportLists]2. [endif]הדרכות באמצעות לומדות מאפשרות לשמור על ריענון אצל המורים בכל התחומים והנושאים, להציג בפניהם תשובות לשאלות על פתרונות מורכבים, רעיונות למערכי שיעור, מאפשרות ליצור גיוון בכתה ולהעשיר את הידע המקצועי של המורה לאורך כל השנה.

[if !supportLists]3. [endif]הדרכות באמצעות לומדות מצוינות עבור מורים שמלמדים כמה מקצועות במהלך השנה במקביל וכך אותם מורים נשארים ממוקדים.

[if !supportLists]4. [endif]הדרכות באמצעות לומדות עוזרות למורים להגיע מוכנים וממוקדים לשיעור שכן כך הם יכולים בצורה קלה, אינטואטיבית ופשוטה לעבור על החומרים לאורך כל השנה.

[if !supportLists]5. [endif]הדרכות באמצעות לומדות יכולות לעזור למורים לבנות מערכי שיעור, מבחנים, בחנים ועבודות בצורה פשוטה, מהירה ויעילה.

הדרכה משרד החינוך

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page