top of page

הדרכה

היום כמעט בכל ארגון, עסק או חברה הן בישראל והן בעולם כולו יש מערך הדרכה שלם שמטרתו להכשיר את העובדים, לספק להם את הידע המקצועי, הכלים, המיומנויות בכדי שיוכלו מצב אחד לפתח את היכולות שלהם בתוך הארגון ומצד שני לקחת את הארגון קדימה, למקום של התפתחות, צמיחה, שגשוג וכמובן רווח כלכלי.

מהם תהליכי הדרכה ולמידה?

למעשה, תהליכי למידה מתקיימים בכל מקום בין אם בצורה שהיא פורמלית ורשמית בכתה או פורום מסודר ובין אם בעצמנו. אם בעבר, רוב מערכי ההדרכה היו מתבצעים בצורה פורמלית ורשמית כלומר בקבוצות הקשורות לתחומים השונים בארגון כמו למשל הדרכות למחלקת משאבי אנוש, הדרכות למחלקת פיתוח מוצר, הדרכות למחלקת שיווק ופרסום, היום, יותר ויותר ארגונים מבינים את היתרונות הרבים שבפיתוח לומדות ומערכי הדרכה דיגיטליים בתוך הארגון מה שמאפשר עצמאות לימודית, התקדמות אישית וסנכרון בין כולם.

מה היתרונות של פיתוח תוכנות ולומדות בארגון?

לא רק שלומדות ותוכנות הדרכה מסוגים שונים אשר עוברות תהליכי פיתוח בהתאמה מושלמת לצרכי הארגון תורמות לעובדים עצמם ולתפוקה שלהם, שכן תהליכי הלמידה מתבצעים באופן עצמאי על פי התקדמות אישית, הם גם מחזקות בצורה בלתי רגילה את הערכים של הארגון. מערכי הדרכה המוטמעים בארגון, בין אם בצורה פורמולית בעזרת מדריך ובין אם באופן עצמאי בעזרת תוכנה שומרים על סוג של רמת שייכות ומאפשרות לחזק את הידע המקצועי של כל עובד מה שכמובן מעניק לו ביטחון רב.

איך עושים את זה?

בכדי שהתכנים והחומרים שמועברים לעובדים במחלקות השונות בארגון אכן יספקו את המטרות של הארגון הן העסקיות והן האנושיות, חייבים לבצע את תהליך פיתוח התוכנות בשלבים ובהתאמה מושלמת לצרכים של הארגון. לכן, מומלץ לבצע זאת אצל חברה מקצועית אשר מתמחה בפיתוח לומדות מהסוג הזה בהתאמה מושלמת לצרכי הארגון והעובדים עצמם.

לסיכומם של דברים, בפועל, תוכנות ולומדות מסייעות לחזק את היעדים של הארגון, עוזרות לעלות את תודעת השירות ללקוחות ומספקות לעובדים את הכלים, הידע והמיומנויות המסייעים בשיפור תהליכי עבודה מסוגים שונים.

הדרכה


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page