top of page

פיתוח הדרכה בארגונים

ארגונים גדולים אשר מגייסים מספר רב של עובדים מידי שנה לא יכולים להרשות לעצמם לבזבז זמן מיותר על הכשרות שלוקחות זמן רב על מנת שהעובדים לא ימצאו את עצמם בהכשרה ארוכה מידי, דבר שמשפיע באופן ישיר על יעילות הארגון והפרובוקטיביות שלו. לכן, ארגונים גדולים מתחזקים מערך הדרכה שכל מטרתו הוא הכשרה של העובדים החדשים בחברה בתפקידם על מנת שקליטתם בתפקיד החדש תיעשה בצורה המיטבית בלי שום עיכובים ועם הידע המקסימלי שנדרש לתפקיד אותם הם עתידים לבצע.

על מנת לשמור על היעילות המירבית של מערך ההדרכה בארגון, מיד צריך להסתכל בראיה קדימה על גיוס העובדים ולהכין מראש את ההכשרה המתאימה לכמויות העובדים שעתידים להיקלט ולתפקידים הרלוונטיים ועל מנת לעשות זאת בצורה טובה חברות רבות משתמשות בשירותים של חברות המציעות פיתוח הדרכה בארגונים.

איך ניתן לפתח בצורה נכונה את מערך ההדרכה ?

אז כפי שכבר אמרנו צפייה מראש ביחד עם מחלקת כוח האדם היא המפתח אך עלינו לבצע מספר פעולות לאחר שצפינו את הגיוסים לעתיד הקרוב בתור הכנה לאותם גיוסים כאשר החשוב ביותר הוא פיתוח של תוכנות הדרכה מתאימות. ארגונים גדולים לא יכולים להתעסק בהדרכות פרונטליות בלבד שלעיתים לוקחות זמן רב ומשאבים רבים יותר ולכן הם פונים להדרכה באמצעות טכנולוגיה. על מנת לעשות זאת הארגון פונה לחברת תוכנה שמפתחת תוכנת הדרכה ייחודית לאותו ארגון בהתאם לצרכים שלו כמובן. כך העובדים יכולים לבצע הכשרה במתקני ההדרכה של הארגון באמצעות תוכנה שמסבירה להם אחד על אחד מול המחשב את הגדרות התפקיד שלהם וכל מה שהם צריכים לדעת עליו.

מהם היתרונות של הדרכה באמצעות טכנולוגיה?

הדרכה באמצעות טכנולוגיה תופסת תאוצה בארגונים רבים ברחבי העולם לאור כמה סיבות מרכזיות. האחת היא החסכון בכוח אדם שכן במקום לעסוק בהדרכה פרונטלית המחשב הוא זה שמעביר את התכנים לעובדים. בנוסף העובד שנמצא בהכשרה יכול לעבוד מול התוכנה בקצב שלו ואם הוא לא מבין משהו הוא יכול לחזור על אותו נושא מספר פעמים. בנוסף לארגון יש מעקב אחרי קצב ההתקדמות של העובד במהלך ההכשרה.

[if !supportLineBreakNewLine]

[endif]


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page