top of page

פיתוח הדרכה באנגלית

אנגלית היא ללא ספק השפה השימושית ביותר בעולם. יש לא מעט חברות, עסקים וארגונים אשר עובדיהן עושים שימוש יומיומי בשפה בין אם במטרה ליצור קשר עם לקוחות ומשתפי פעולה בעולם ובין אם לקיומם של תהליכים בעסק עצמו. זו השפה שבה אנו עושים שימוש במחשבים ובאמצעים טכנולוגיים ולכן זקוקים להבנה בין אם בסיסית ובין אם עמוקה של השפה.

מכיון ומדובר בשפה בינלאומית בה כולם עושים שימוש הורים רבים משקיעים בילדיהם בלימוד השפה כבר מגיל קטן במטרה לפתוח להם דלתות בעתיד ולהקל עליהם בשלב מאוחר יותר בו ילמדו לבגרות, יהיו בתהליך של למידה לתואר ראשון ושני ויחפשו עבודה בעולם של גדולים. מכיון ובשנים האחרונות חל שינוי מהותי בשיטות הלימוד, פיתוח הדרכה באנגלית הפכה לחלק מהותי באמצעי לימוד דיגיטליים.

[if !supportLists]1. [endif]לחברות, עסקים וארגונים - כאשר מדובר בחברות הפועלות בשוק הבינלאומי, פעמים רבות מערכי ההדרכה הדיגיטליים חייבים להיות באופן בלעדי או משולב יחד עם השפה האנגלית. תוכנות אלו מסייעות לצוותים הניהוליים להעביר את התוכן לעובדים בצורה מהירה, יעילה ואיכותית שכן כל אחד יכול ללמוד את החומר בקצב שלו. התוכנה יכולה להיות במטרה להכשיר עובדים חדשים, במטרה להעביר מסרים חדשים או תהליכים שמתרחשים בארגון מבלי לערוך כנסים או ישיבות מיוחדות.

[if !supportLists]2. [endif]תוכנות ללימוד השפה - יש היום כל מיני סוגים של אפליקציות ותוכנות חלקן מתאימות למחשב הביתי, אחרות לטאבלט ולסמרטפון במטרה לאפשר לימוד עמוק של השפה. ניתן להתאים את התוכנה בהתאם לקהל היעד בין אם זה מטיילים שנוסעים לטיול בעולם וזקוקים ללימוד בסיסי של השפה, אנשים שרוצים להעשיר את אוצר המילים שלהם, ילדים, נוער, כאלה שנמצאים לפני בגרות באנגלית ועוד.

[if !supportLists]3. [endif]מצגות בשפה האנגלית - ניתן להיעזר בשירות מקצועי של פיתוח תוכנה באנגלית במטרה לבנות מצגת מובנית שתשמש אותנו על בסיס קבוע בפעילות החברה. כאשר אנו נמצאים בתקופת גיוס או הכשרה, נוכל פשוט לשלוף את המצגות האלה ולהעבירן בצורה מרוכזת.

שורה תחתונה, אנגלית טובה היא הבסיס לתקשורת והבסיס להצלחה בעולם המודרני, לכן אם אתם זקוקים להטמעה של תכנים

בארגון, כדאי להיעזר בשירותי פיתוח הדרכות ותוכנות בשפה האנגלית.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
RSS Feed
bottom of page